1 2 3

Vilken dag, kommer sova gott inatt!

Jobbade mellan 9-14 men blev sena från sista kunden så va hemma 14.40, bytte om, kasta mig i bilen till Willys, upptäcker på parkeringen att plånboken är hemma, drar till Loui's dagis istället. Hämtar honom, susar hem och hämtar plånboken, parkerar bilen och knatar upp till L's kusin Jacks dagis, hämtar honom och sen promenerade vi till andra kusinen Liams dagis innan vi knata hela vägen hem igen med ett litet stopp på Ica.
Pjuuuh... stressiga timmar.

Väl hemma infann sig lugnet. Lagade mat medans grabbarna lekte på Loui's rum. Han har verkligen njutit av att ha sina kusiner här idag. Dom har haft sååå roligt tillsammans. Jack och Liam är så gulliga mot honom. Trodde det skulle vara high life och rätt krävande med 3 grabbar i åldrarna 1, 2 och 3 år här idag men njeee vi har haft mysigt tycker jag. Dock va syrrar här en stund idag men tror inte att det hade vart jobbigt annars heller.



Sista timmen, 19-20, va dock rätt tuff. 3 trötta barn. Då hade turligen S kommit hem och kunde natta L. Och hur jobbigt det än kan va så är det ju som bortblåst när man vinkar hej då och dom överöser en med slängpussar ♡ Älskade ungar!

Nu ska jag däcka.
Ett par timmars jobb imorgon innan fredagsmys med mina killar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0