Svennevardag.

Hjälp!
Imorgon är första morgonen som Loui ska äta frukost på dagis, redan kl 7 ska han vara där och stanna till 15.30. För mig väntar en heldag med jobb och jag är sååå stressad för morgonen imorgon. Jag hoppas ju innerligt att Loui kan sova längre än mig så att jag kan fejja lite i lugn och ro för att sen bara väcka honom och sätta på honom kläder mer eller mindre.

Tänkte plocka fram morgondagens kläder till honom men ikväll när Stefan gjort välling till Loui och sagt åt honom att gå till sängen så får han sin flaska. Då går han till SIN säng. Jag som trodde han skulle vilja somna i våran men nej då. Stora killen skulle sova på sitt rum. Tänk att nått så litet kan göra en så stolt när det handlar om ens barn? ♡

Nu ska jag ta mig ur denna lilla miniatyrsäng för ett sista förberedelseryck innan jag slänger mig på soffan med lite ost och kex. Sen Linda, i fredags, introducera mig för Bavaria blu så är jag helt såld!! Ätit det fredag, söndag, måndag och så nu.





Förbereder mig på kaosmorgon så kanske vi får lite rofylld tid. Har t.o.m hällt i honungen redan haha!

Luddigt inlägg med det är hur det är i mitt huvud just nu också. Håll tummarna för oss imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0