En höna av en fjäder.

Det är precis vad Stefan tycker att jag är expert på. På ett positivt vis skulle jag vilja säga. Jag gillar när det är perfekt. När det finns en eftertanke bakom saker och ting. Att snöa in mig på sakee är lite min grej. 
När det ska handlas presenter så vill jag inte bara springa ner på stan påväg till kalaset och köpa för köpandets skull. Jag vill vara nöjd och göra folk nöjda. När Loui fick sin första tand så packa jag in familjen i bilen för att köpa en tandborste till honom. Sen tar jag inte första bästa utan bläddrar och ser över mina alternativ va gällande modell och färg.
 
Det allra senaste jag snöat in mig på är adventsstjärna till Loui's rum. Vilken ska han ha? En papp eller metall? Jag vill att han ska växa upp och minnas vad som lyste i halv fönster varje december. Precis som jag själv min hur mysig jag tyckte att min stjärna va, en orange m vita stjärnor. Den klassiska.  Jag googlar i hopp om en uppenbarelse. Att den perfekta ska dyka upp och imorgon ska jag ge mig ut på jakt. 
 
Att göra saker större än vad många kanske anser dom vara, är för mig att förgylla vardagen, skapa starkare minnen och ger en skön magkänsla. Varför ödsla pengsr och tid på sånt som inte känns helt 100? :)
 
 
 
Denna är den ledande stjärman hittills, från Markslöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0