Heja appen!

Här har man bloggat i tron om att folk kan läsa det också men icke! Har bloggat från appen men det har tydligen inte publicerats. Men men...
 
Idag skulle vi ta oss iväg till babysången va det tänkt men det gick inte riktigt som jag planerat. Det började med att vi sov/gosa lite för länge innan vi klev upp (lyxproblem) men sen började allt gå snett...
 
★ Loui's gröt blev alldeles klumpig och vägra ge med sig. Gör om gör rätt!
★ Min hudkräm är jätteslut, letar febrilt efter nått att ersätta den med men förblir torr som Sahara och värdefull tid är spilld.
★ Jippi, även deon är slut (varför alltid, allt samtidigt?) Snor sambons. Nu luktar jag som om vi kramades länge imorse. Yeah right att vi va vakna när han lämna hemmet. 
★ Nu har vi missat första tänkta bussen...
★ L vill inte ha kläder.
★ Mamman hittar inga kläder till sig.
★ Andra bussen går. 
★ Vi lyckades göra oss klara och redo för bussen, tar oss utanför dörren och börjar traska.... FA-AN jag glömde plagget jag ska byta på stan. Tillbaka hem och hämta, missar buss nummer 3 och får vänta i 30 min på nästa.
★ Väl på plats har babysången slutat och L somnat i vagnen. HEJA MIG!
 
Tur att underbara mammorna brukar luncha efter och så slutar Béatrice och jag alltid med en vända på staden.
 
Torsdagar, klar favoritdag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0