Poppis.

Idag fick jag ett erbjudande jag absolut inte kunde missa!
 
Alla som känner mig vet att jag är mössornas okrönte konung. Förr va det mössor till mig och jag har en eller två ICAkassar i källaren. MEN mössor till Fröet alltså! Redan innan han föddes så hade han en redig samling mössor. Det är så kul!!
 
Nu går vi mot kallare tider och många av mössorna får nu flytta ner i källaren. Loui har bara 5 vintermössor än så länge men om jag nu skulle kunna komma till saken. 
Om man reinsta en bild från Polarn o Pyrets IGkonto så fick man hämta ut en vårmössa i valfri färg. Sagt och gjort. 3 min innan stängning stod jag och flåsa inne på POP. Han fick en grönrandig superfin och supermjuk så nu är även vårens mössamling påbörjan. Känns skönt ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0