Förberedelser.

Hua! Sen man blev mamma så existerar inte den spontanitet som fanns förr i vardagen.
Jag har alltid vart värdelös på att packa och planera. Jag är en sån som river med mig det jag behöver 5 min innan jag kliver utanför dörren. Det är slut m sånt nu.

Imorgon ska vi till Eskilstuna för att gå på dop och hela kvällen har gått åt till att planera outfits, packa skötväska, förbereda mat, diska nappflaskor och att ständigt tänka lite längre, ligga ett steg före. Mycket "tänk om... det regnar, han kräks ner sig själv, blir kallt..."
Med handen på hjärtat så är det, enligt mig det jobbigaste med att vara ett päron :P



Och jag är som så sagt sämst på förberedelser har nu tydligen tagit en paus i soffan för att blogga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0