Ensam höst.

Idag fortsätter inskolningen för våran hemmakära lilla människa och idag startar även nästa stora förändring denna höst. S började sina 11 timmars pass... och eftersom jobbet ligger lite utanför stan så kommer han vara borta mellan 06.00-19.00 så det är knappt han kommer träffa Loui om dagarna då han går och lägger sig runt sju. Som tur är så kommer han vara ledig på fredagar men vardagarna kommer bli rätt ensamma. Jag och min Loui.



Nu är det dags för oss att kliva upp och göra oss redo för dagis.



Igår fick jag tag på en fin spis på en köp och sälj sida som jag åkte och hämtade direkt. Ska visa den för L nu, han kommer bli sååå glad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0