Vabruari.

Nu förstår jag varför februari kallas vabruari. Vi är inne på 4e veckan m sjukdom och 4e sjukdomen i ordning. 
Trodde inte att uttrycket vabruari skulle bli känt fören dagis är aktuellt men ack så fel jag hade.
Vi började stark med en förkylning fortsatte med en ögoninflammation, gick till VC och fick veta att Sköldis även hade öroninflammation och behövde penicillin. Sen hann det vara lungt i 2 dagar innan jordens jäkla förkylning bröt loss igen. Dessutom så är 4 tänder påväg med allt vad det innebär. Woopidoo! 
 
Bara jag får vara frisk till helgen när jag för första gången ska ut och bara vara Linda sen Loui kom till världen. Käka med ett gäng mammor utan våra kottar, längtar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0