Badhuspremiär

Idag har vi haft en fullspäckad dag.
Vi började med en långpromenad till babysången tillsammans med våra underbara vänner Béatrice och Wilhelm. Det va en tapper skara på 7 mammor m bebisar som samlats för att sjunga lite. Va första gången efter jullovet så inye många som visste att det börjat igen. Efter sången så brukar alla bebisar vara hungriga så alla stannade kvar för utfodring innan vi packade ner dom i sina varma goa vagnar skiljdes åt. Babysången brukar vara väldigt uttröttande för dom små som oftast somnar bums. Perfekt tillfälle för en sväng på stan. Loui sov som en stock medans jag och Bea knatade i butikerna.
 

 
 
Tog bussen hem, missade en hållplats för att jag alltid har så sjukt kul m Béatrice att jag helt glömde trycka, knatade hem,  luncha och packade om våran väska innan vi blev hämtade m bilen av B & W igen. Det hade blivit dags för Loui's badhuspremiär. 
 
 
 
En annan va ju inte jättepepp på att för första gången bära och visa mig i bikini men bet ihop.
Loui älskar att bada badkar och att få bada bassäng va ännu roligare. Han plaska på för fullt. Dom andra tjejerna har gått på babysim med sina bebisar så dom visade lite hur man gör när dom ska dyka så vi testade lite och när vi märkte att Loui va helt oberörd av att få vatten övver huvudet så dök vi och det gick huuur bra som helst. Då vart man konstigt nog megastolt :) 
Efter badet så somnade L som förväntat så fort vi satte oss i bilen och sov hela vägen hem (20 min) och jag trodde han skulle sova ett bra tag till men inte det inte ocj det tog 1 timme att söva honom när det va läggdags.
Vart kom all energi ifrån?  Han borde vart dödstrött efter denna fartfyllda dag. Jag vet att jag iaf är tröttare är på väldigt länge och redo att knoppa. Over and out 😚


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0