BVC

Eftersom Loui hade gått ner i vikt pga sjukdom när vi va på 6 månaders kontrollen så satta dom in en extra nu när det gått en halv månad till. Upp i vikt hade han gått öven om han inte riktigt tagit sig tillbaka till sin linje.
8180g och 70cm landade vi på nu och det är vi nöjda med. Efter kontrollen så svängde vi in på ÖF och jag hittade en mössa till Loui för 15 kr. En sån som min generation hade och sim jag letat efter. En röd i superfint skick :) 
 
 
När vi kom tillbaka hem i värmen så anmälda vi oss till att få bli ambasadörer av babybjörns nya sele, WE.
Håller tummarna på att vi blir utvalda då mina handleder tar kål på mig! På mornarna orkar jag inte ens lyfta Loui ur sängen så det får Stefan göra innan sitt jobb. Min BVClady trodde det kunde vara pga överansträngning men att jag skulle söka för det om det inte går över mär Loui inte har samma krav på att bli buren.  Hoppas innerligt att det är överansträngning det handlar om och att jag kanske får möjligheten att vila mina leder med en babybjörn WE :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0