Hipp hipp hurraaaa.

I söndags fyllde Stefan 30 år så vi höll öppet hus och bjöd på gofika. Kvart i 12 så trillade första gästerna in och sen va det fullt ös med besök hela tiden (ca 35 pers sammanlagt). 21.30 gick dom sista. Låååång dag men jag tror och hoppas S är riktigt nöjd med sin födelsedag. Släkten hade skramlat ihop till en skänk i samma serie som vårat köksbord som han önskat sig sen vi flyttade hit förra sommaren. Dessutom så blev det en del pengar över så igår hämtade vi hem en diskmaskin, en stor!! Våran lilla bänkmaskin bestämde sig lägligt för att ge upp kvällen innan kalaset. Tur det finns papper och plast ;)

För någon vecka sen såg jag på nyhetsmorgon där Roy Fares slängde ihop en gräddig jordgubbstårta som gjorde mig knäsvag så jag va bara tvungen att slänga ihop den i söndags. Den vart fantastisk god och bottnarna vart grymma. Fick massa komplimanger för den. Inte va den snygg som Roy's men för att vara första gången så tänker jag inte haka upp mig på det :)



Vi smög in och väckte våran älskade man/pappa med ett paket från Loui innehållande whiskeyglas, kinderägg och kaffe. L hade på sig sin nya t-shirt som jag undanhållit. Superfin :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0