Jag må jag leva!

Idag blev man alltså ett år äldre...



Började dagen med sovmorgon. Eller... Stefan försov sig så lillchefen ringde och väckte honom kl 7 så en timme extra fick vi. Men jag är nöjd ;)

Kl 10 kom Loui's minivänner med sina fina mammor/ mina vänner för att fira lillkillen som blir 1 imorgon. cake pops, syltgrottor och sockerfri tårta men bullarna glömdes i micron :D



Massa fina paket fick han också!
En tröja, fingerfärg, en bok "Ingrid och Ivar har kalas" och en söt liten pryl :)
Mamman fick fina blommor att fylla hemmet med ♡
Dessutom så fick jag och Loui en till kånkenväska i större storlek. Perfekt för sommarens utflykter!

Till middagen fick vi sällskap av min mamma, systrar, svärmor, mormor och morbror med familj. Mycket trevligt!!

Jag fick även min present från släkten, en cykel!!! jag är sååå glad och ser framemot alla cykelturer i sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0