Barnledig.

Idag har jag vart helt barnledig för första gången. Eller jag har vart ifrån Loui förut. När jag vart i Ullared, Jag och Stefan gick på bio och ett par gånger har han vart med mormor/farmor någon timme eller två när vi haft nått planerat eller bara velat städa ifred. Men idag åkt han med mormor sin till en annan stad och va borta från 10-16 och kvar hemma va jag. Helt utan planer och måsten. Det va så tomt och konstigt. Syster Frida kom över på frukost och så hade hon med sig bilder från bl.a min graviditet som vi kolla igenom innan gick vi till Elins gård och hängde med henne och lilla Elsa i solen. Åt sommrig lunch och samla D - vitamin.



När Stefan slutade jobbet kl 13 så åkte vi och hämtade ett lass med sand som vi körde ut till svärmor. Imorgon, lördag, så ska vi nämligen bygga sandlåda ute hos dom.



När vi sen va tillbaka hemma så hade även Loui kommit hem igen så vi käkade lite pastasallad till middag innan hela familjen knatade över till Jonny och Elin igen för lite gräshäng tills solen gick ner. Underbara sommar vad du är efterlängtad ♡







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0