Sjukdagar

det blev ingen lång dag på dagis för Loui i onsdags. Hostan han hade ville inte ge med sig och blev värre under natten vilket resulterade i alldeles för lite sömn för mamman och barnet. Kunde inte skicka honom till dagis så jag tog med honom till Eskilstuna istället. Hostan är värst nattetid och vid ansträngning så det blev bra med en roadtrip för honom. Sova igen lite tid i bilen, skjutsa min moster till jobbet, glida runt lite på stan och avsluta med bebismys innan hemgång. Dock med honom på avstånd från Stella. En sån härlig dag vi fick men alldeles för kort som vanligt... Hemma hos Natalie och Jimmy fick jag alltså gosa med 3 dagars Stella. Avundsjuk på mig själv!! Hon är sååå fin men vad tafatt man blir med andra barn. visste inte hur jag skulle hålla och när hon skulle spotta upp lite fostervatten då vart jag rädd och gav tillbaka henne till Natalie. Pjuuuuh... med sitt egna barn så finns väl någon slags instinkt eller nått. Det va så självklart m Loui.



Hon är perfektion!


- Skål kompis, äntligen kom lillasyster. Grattis!


Även idag har Loui fått vart hemma så att han ska hinna repa sig innan nästa veckas dagisdagar. Haft en härlig dag tillsammans. Började med att leka med Wilton innan han skulle till förskola, sprang ett par kilometer med min mamma och syster och sen drog vi med dom för en sväng på stan. Loui behövde byxor som inte va dagisbyxor så han fick svarta stuprör från H&M.



Efter att vi kommit hem igen, slängt ihop en sjukt god fläskfilegryta och städat så dök mina systrar upp för våran inplanerade filmkväll. Nattade Loui och slog sen på Draktränaren 2. Den va så fiiin ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0